...

För flera flera årsen kunde jag aldrig tro att mitt liv skulle se ut så som det gör nu !
,och för några årsen såg livet ut så som jag aldrig tänkt mej ... det har varit upp och ner. Men allt som hänt trodde jag aldrig att jag skulle behöva få uppleva. ,men även possitivt.
Det är konstigt hur man tror saker, att man lever för stunden och är lycklig. ,men på en sekund kan allt rasa totalt.
Livet har sina vägar och det finns 2 vägar som jag aldrig ångrar. Oliver och Tindra.
Hur jävla ensamt det blev till slut så var jag stark som tog mej igenom det.
,jag har aldrig älskat så som jag gjort dessa år men jag har aldrig heller vart så jävla ledsen.
När Oliver kom in i mitt liv, började livet. Han var mitt allt, han är mitt allt.
När Tindra kom till och var i min mage förändrades mycket ... ,det var en väg jag aldrig trodde skulle komma. ,men den kom. Som med livet händer det saker man absolut aldrig trodde.
Den lyckliga stunden som egentligen ska vara den kom aldrig. Å jag hatar för att en person tog ifrån mej allt det. Jag hatar hur en person har förstört allt.
Tindra kom, tiden sprang förbi. ... snart är hon 1år.
Vart tog alla åren ivägen. sen Oliver kom, dom bara försvann och när Tindra kom lovade jag att ta vara på varje dag ... men dom dagarna bara försvann dom med.
,det finns så mycket jag vill skriva men ist låter jag bli. det finns så mycket man vill säga, men varför är man tyst?!
Hur kan man både må bra, men samtidigt mår man så jävla dåligt. ,livet är som det är.
jag älskar och jag hatar. mest av allt är jag besviken på mej själv.
Hur kunde jag låta det gå så långt.
Som då är det som nu, livet har sina vägar och vilken väg det blir återstår att se !

Kommentarer
Postat av: marietta

jennica, du är en stark tjej som har 2 underbara barn som gör livet värt att leva, du har en familj som finns där och som ställer upp för dig, även vänner, det som har varit har varit, låt det vara och gå vidare, det fixar du, många kramar till dig, oliver o tindra

2012-03-07 @ 07:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0