iPad!

En såndär platta stod högt på Olivers lista. ,han har i några månader även samlat till en.
Å han önskade sig pengar i julklapp.
Men när nya skylandes och wowlego kom sa han att han önskar sig det ist.
Julklapparna bestod mest av sånt och även peng till samlingen.
Mamma, min ena syrra skulle ge pengar, men bad dom ist köpa wowlego.

Ikväll frågade jag Oliver om han var nöjd och det var han. ,jag frågade oxå om det med iPad.
Han hade haft till en nu om jag bara gett han pengar.
Fast jag sa med dessa ord: "är du nöjd nu då med sakerna du fick, tänk om du hade fått massa pengar ist då hade du kanske kunnat köpa en iPad imån".
"men mamma jag sa juh till dej att jag önskar mej skylandes och wowlego mest".
Så han fortsätter att spara, han fick iaf det han ville i julklapp och det är det viktigaste !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0