I´m BACK ! ,med en ny blogg.

Välkommen

Då har man gjort en ny blogg ... ,kände att det kanske var dax för detta.
,lite som "new beginning" blogg.

Bort med ALLT gammalt, in med det nya ...

Livet har sina vägar och alltid är det val man behöver göra ...
,ibland små men ibland riktigt stora.
Å saker ändras, man själv ändras. ,o exakt så känner jag.
Tjejen som startade den gammla bloggen är inte samma tjej som skriver nu.

så som sagt. ,det var dax för en ny blogg.

Hur uppd. blir får tiden utvisa ...
men vad kommer jag att blogga om ? ,joo typ allt möjligt.
,det jag känner för med andra ord.

Nu i början kommer jag lägga in sånt ni gammla läsare (om ni nu är med mej)
,redan kanske har sett. Men det är för jag vill ha med det i denna blogg.

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0