Uppd. om nya vagnen.

Nu har vi haft vagnen några dagar kört ute, buss, fått känna på den ordentligt ... ,o jag är fortfarande jätte nöjd. Om inte mer. Mycket MYCKET bättre en den gammla.
Jag fick föresten sålt den gammla, redan efter en dag.
,la ut annonsen på kvällen o dagen efter kom det ett par och hämtade den.
Å förlorade inget, när jag köpte den gav jag allt som allt 5200kr. ,nu sålde jag vagnen med både ligg o sittdel tillsammans och fick 5800kr.
Den nya vagnen var dyrare så där förlorade jag juh lite mer om man säger så, fast egentligen inte heller eftersom jag fick en helt ny vagn.
Bara synd att jag inte har haft denna vagnen från första början, men men ...

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul med ny vagn, den var jätte fin =)

2011-07-30 @ 15:33:05
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0