Ullared, barnkalas m.m.

Idag blev det en spontan resa ner till Ullared, gekås. ,vi pratade om det och vips så satt vi i bilen påväg ner. Jag, syrran och hennes pojk Linus. Å Tindra fick oxå åka med.
Hon total vägrar ersättning nu så kan inte lämna henne någon längre tid.
Hon har fått ersättning från början lite då och då. ,men så vet jag inte. Helt plötsligt när jag bara hade ammat rätt mycket i några dagar så dög inte ersättning sen när hon skulle få det.
Hon bara spottar ut och det har hänt nu några ggr. ,inte fått det på 2-3 veckor nu. 
Ska försöka få det att funka då det underlättar en hel del.
I helgen hade vi som sagt barnkalas för Oliver ... ,han var jätte nöjd och helgen som kommer fyller han år då ska vi fira honom och pappa som oxå fyller år. ,pappa blir 65år.

Kommentarer
Postat av: kent andersson

JA---BARA DU KOMMER NER MED --LILLA --TINDRA..SÅ BLIR DET SKOJ PÅ MIN 65 ÅRS DAG..HIHI.

TOG DU INGA FOTO NERE PÅ ULLARED,MED DIN LILLA NÄBBGÄDDA --TINDRA--HAHA.

2011-07-05 @ 00:30:23
Postat av: 17 år och ung mamma

Han tackar =) Och grattis till lilltösen så otroligt söt :D Hoppas förlossningen och allt gick bra? =)

2011-07-05 @ 20:52:26
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0