uppd.

Sov hela dagen igår, hela natten och idag har jag typ sovit hela dagen med ... ,ändå är jag hur trött som helst. Hade inte fått i mej något att äta på 2 dagar, men idag fick jag i mej
3-4 skedar. ,som jag en så länge fått behålla. Får iaf i mej vatten och vätskeersättning. 
Men är riktigt trött på detta nu, skit efter skit efter skit.
Mitt immunförsvar har verkligen fått ta stryk och är väl helt borta efter dessa månader ...
Vill bli frisk nu och vill hålla mej helt frisk resten av graviditeten !


Kommentarer
Postat av: Alex

sv: Jag hade troligtvis njurbäckeninflamation - de vet fortfarande inte om det är det jag hade till 100% men det är de jag blir behandlad mot och det blir bara bättre och bättre varje dag :)

2011-04-07 @ 23:10:37
URL: http://alexandraolin.blogg.se/
Postat av: Liw- mamma till Mait och mini i magen

Hoppas du är piggare idag.

Lram

2011-04-09 @ 08:21:01
URL: http://Liwetochvardagen.Se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0