2 veckor kvar till BF !

Det är nära nu, 38 veckor har gått ... 2 veckor kvar till BF. Å känner mer o mer i kroppen hur det närmar sig. ,sammandragningar kommer oftare nu och mer och mer för varje dag. Bebben kan verkligen komma när som, men inom en månad är h*n iaf här.
Men jag är helt inställd på att gå över tiden, eftersom jag inte gjorde det med Oliver så tror jag säkert att jag gör det denna gång. ,fast just nu gör det mej inget.
Det kan gärna få vänta, (är inte alls redo) fast förlossningen hoppar jag helst över helt.

Kommentarer
Postat av: fia

haha ja man kan ju inte komma ihåg allt! :)

vilken fin mage du har! när är den lille beräknad att komma ut?



kramkram

2011-04-28 @ 21:28:44
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0