GIVE ME SOME PAIN

El kanske inte ... ,el jo el . Hmm, konstigt hur man egentligen går och väntar på att få ha ont. Lite molande "mensvärk" nu i nåra dagar, kommer och går. ,nere vid ljumsken fast igår började det att kännas i ryggen oxå. Å en massa sammandragningar dag ut och dag in, fast inga onda. Men dom har blivit lite hårdare och håller i sig längre en innan.
Jag minns inte hur jag kände det med Oliver, inte att det var på G iaf utan det bara poff
(en jävla menssmärta och onda sammandragningar) och efter 3 o 1/2 timme var han ute.
Det var vid denna dagen i graviditeten som jag blev inlagd på sjukan och under natten kom han. 2 dagar innan BF, den 10 Juli. ,var beräknad den 12:e.
Får se om bebben gör detsamma, hade juh vart kul om det blev den 10:e med h*n oxå ...
,eftersom jag är beräknad den 12:e nu med. Spelar juh ingen roll, men hade vart rätt kul.
Nu ska jag strax fixa mej sen blir det besök hos BM !


Kommentarer
Postat av: Liw- mamma till Mait och Alma

Joho, nog vill du ha smärta, kom igen nu bebis, kom ut :-)



Kram

2011-05-09 @ 17:56:04
URL: http://Liwetochvardagen.Se
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

haha nej det är ju det jag också tänker :P Så många som säger typ "wow, det syns ju inte alls bakifrån!" och då tänker jag brukar det göra det eller ? ^^ För det är som du säger, jag har nog heller aldrig sett någon gravid bakifrån och fattat på en gång att hon var gravid ^^

2011-05-09 @ 19:03:07
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0