1 vecka kvar till BF !

Idag har man gått 39 fulla veckor ... ,bara en vecka kvar till BF. 7 dagar, det känns helt sjukt. Tiden har verkligen gått jätte fort. ,minns när jag måde som värst och det kändes som man var påväg att dö el nått. Å nu är man här, en vecka kvar till BF.
Är juh så man knappt har hunnit vara gravid.
Det är nära nu, med Oliver var detta min sista vecka. Då måde jag som värst med honom. Blodtrycket gick bara uppåt, samlade på mej mer och mer vätska och började läcka protein. ,gick till BM var och varannan dag och till slut blev jag skickad till förlossningen för kontroll. Blev inlagd direkt och skulle egentligen bli igångsatt dagen efter, men han bestämmde sig för att komma ut självmant på natten ist.
Allt gick så fort där sista veckan och är nojjig att det blir samma denna gång.
Fast även om risken är större denna gång att jag åker på HF (havandeskapsförgiftning) eftersom jag gjorde det första gången så är det inte säkert iaf.
,så jag håller tummarna att sista veckan inte blir som med Oliver.
En så länge är det bara vätska som jag samlar på mej och allt annat ser bra ut !

Kommentarer
Postat av: Jennie - Med bebis i magen

Åh gud vad jag är avis på dig, bara en vecka kvar :)

Jag hoppas allt kommer gå bra för dig. Även om det kanske var tufft med Oliver så fick ni en frisk och söt pojk. Man kan ju dock önska en kanske aning lättare denna gången..



sv: Jag har inte hört med dem där, men vänner som nyligen fått säger att om man inte har blöjor så får man det där, man får tydligen ett BB-paket med. Men jag fick 4 new born-blöjor i ett prova på paket, och det är dem jag har packat ner och mina egna våtservetter, bara för att liksom :) hahah..

2011-05-05 @ 17:13:10
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Jennie - Med bebis i magen

sv: Kan förstå det, hoppas det blir bättre denna gången. Om du tog någon smärtlindring med oliver, vad tog du då och ska du ta det denna gången med?



Haha exakt, de 4 små blöjorna är inget. Tänkte att de fick följa för de tar ingen plats alls :)

Ja skojar du, de är så himla små så det är helt sjukt. Kan nog inte förstå hur litet barnet egentligen är förens h*n är född och finns i vår famn :)



Okej, man gud vad kul :) Vi får se vad vi får i våra väskor, det är ju så olika från län till län..

2011-05-05 @ 18:02:58
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0