VEM ÄR DÅ JAG ?!


 

Jennica heter jag !
,jag är 20+ (åldersnoja) och bor i Göteborg. ,där jag är född och uppväxt.
Jag bor i en 4:a lite utanför centrum, bor där tillsammans med min son Oliver.
Han är 6 år, blir 7 nu till sommaren.
,är även just nu gravid med mitt andra barn.
Jag gillar att shoppa, festa, umgås med familj/vänner.
,men för det mesta lever man familjelivet. dvs, det är aktiviteter för Oliver, sen umgås med
han, middagsdax, kvällsmys och sen blir det sängen. Å så börjas det om dagen efter.
,livets goda cirkel.
Jag är en riktig seriefreak, följer dom flesta ...
,så blir oftast något avsnitt innan sängen.
Jag är även en av få tjejer som spelar World of Warcraft, så det passar jag på att spela
någongång sådär när jag får tid över. ,men det är lite fram o tbax med uppehåll.
Å jag älskar musik, musik kan få mej både ledsen och glad ...
 älskar låtar som tränger in i djupet, man känner igen sig i texten m.m.
Jag har blandad musiksmak, är ingen direkt favorit.
Men mina älsklingar är Elvis Presley och Johnny Cash.
,jaa det var lite om vem jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0